Вимір тиску палива

Замір тиску палива в автомобільній діагностиці
Несправності паливної системи не можна віднести до тих, що часто турбують автовласників. З іншого боку, якщо вони все ж таки відбуваються, дуже часто самому виправити подібну поломку неможливо.
Тому залишається єдиний вихід – звернутися до спеціалістів. Тут у вас завжди є вибір: ви можете відвідати фірмову станцію технічного обслуговування або звернутися до невеликих універсальних СТО. Перші добре оснащені, а їх майстри добре знають автомобілі конкретної марки, але їх ціни досить високі. Другі оснащені гірше, майстри не завжди можуть знайти і виправити неполадку, але ціни доступні для багатьох.
Втім, не про те, яку станцію технічного обслуговування обирати, а про діагностику подачі палива. Адже без діагностики виправити неполадку неможливо.
Усі несправності в системі подачі палива поділяються на дві групи, які пов’язані так чи інакше з рівнем тиску в системі (зниженим або підвищеним).
Для тих, хто не в курсі, розповімо, а тим, хто забув, нагадаємо, що здебільшого системи подачі палива є кільцевими, крім найсучасніших одноконтурних. У стандартних (кільцевих) системах паливо проходить з бака до рейки та форсунок, а надлишок повертається через регулятор у бак. Саме регулятор тиску палива є тією розділювальною точкою, яка поділяє лінії подачі і повороту. Якщо автомобіль має проблеми з підвищеним тиском, це пов’язано з контуром зворотного зливу, а знижений тиск відповідно пов’язаний з контуром подачі палива.
Можна виділити такі несправності, що призводять до зниженого тиску:
- наявність забруднень у паливному фільтрі,
- засмічення та забруднення фільтра забору палива, який розташований у баку,
- поломки регулятора тиску,
- високе розрядження в паливному баку, викликане проблемами вентиляції бензобака,
- проблеми з регулятором тиску палива,
- поломки або зношеність паливного насоса,
Проблеми з підвищеним тиском можуть бути спричинені такими поломками та несправностями:
- високий тиск палива (парів) у баку через проблеми вентиляції бензобака,
- перекручування або застрягання, і, як наслідок, зменшення пропускної спроможності лінії зворотного зливу,
- поломки регулятора тиску палива